Monday, June 5, 2017

ေရကန္နားကသရဲမ

ေရကန္နားကသရဲမ (ကိုယ္ေတြ႔ျဖစ္ရပ္)
အမွန္တကယ္ကိုယ္ျဖစ္ပ်က္တာေတြမတင္သင့္ပါဘူးဒါ ေလးကကြ်န္ေတာ္တို႔ဟာသအျဖစ္အပ်က္ေလးမို႔တင္လိုက္တာဒါေလးဖတ္ဘဝအေမာေလးေတြေျဖေဖ်ာက္ႏုိင္ပါေစ
ကြ်န္ေတာ္ရြာမွာဆိုျမိဳ႕မွာလိုေစ်းဝယ္ထြက္ရတာဟုတ္ဘူး
ရြာမွကဖားရွာငါးရွာစားရတာတေန႔ကြ်န္ေတာ္
ဟင္းစားသြားရွာတာက်ြန္ေတာ္သူငယ္ခ်င္းဗလနဲ႔ေပါ့
ဟင္းစားရွာေတာ့ညနည္းနည္းခ် ဳပ္သြားတယ္
က်ြန္ေတာ္တို႔ရြာကေရကန္ကရြာသားေတြဖမ္းလို႔ငါး
ေတြသိပ္မရွိေတာ့ဘူးဒါနဲ႔ရြာထိပ္ကေရကန္မွာသြားဖမ္း
တာအဲမွာကေညာင္ပင္တစ္ပင္ရွိတယ္ေညာင္ပင္က
အရမ္းအိုေနျပီကြ်န္ေတာ္တို႔သရဲဆိုတာမယံုဘူး
ဗလနဲ႔ရြာထိပ္ကကန္မွာငါးသြားဖမ္းတာ
ညကလဲ၈နာရီေလာက္ျဖစ္သြားျပီ
ေရကန္ကငါးေတြမွအမ်ားၾကီးဓာတ္မီးနဲ႔ထိုးၾကည့္တာ
ကြ်န္ေတာ္တို႔လဲဘာမွမစဥ္းစားဘဲပါလာတဲ့ျခင္းေလးကို
လြယ္ျပီးငါးေတြကိုေကာက္ထဲတာေပါ့
ေလေတြကေတာ္ေတာ္တိုက္တယ္ကြ်န္ေတာ္ဘာမွ
မစဥ္းစားဘဲငါးဘဲေကာက္ထဲေနမိတယ္
ဒါေနာက္ကေနသရဲမဘယ္အခ်ိန္ေရာက္ေနလဲမသိဘူး
ကြ်န္ေတာ္တို႔ကငါးေတြကိုျခင္းေတာင္းထဲထည့္
သရဲမကေနာက္ကေနကြ်န္ေတာ္တို႔ထည့္သမွကိုနႈိက္
စားေနတာကြ်န္ေတာ္ကထည့္သူကစား
အခ်ိန္ၾကာလာေတာ့ဗလကေဟ့ေကာင္ဒီေလာက္ဆို
ငါးေတြအမ်ားၾကီးရေနေလာက္ျပီေတာ္ၾကရေအာင္
ကြ်န္ေတာ္ကလဲေအးပါဆိုျပီးငါးေတြထည့္ထားတဲ့ျခင္း
ေတာင္းထဲၾကည့္ေရာငါးေလးတေကာင္ႏွစ္ေကာင္
ေလာက္ဘဲက်န္ေတာ့တယ္ဘာျဖစ္တာလဲေပါ့
အဲခ်ိန္ကြ်န္ေတာ္ႏွာေခါင္းထဲပုတ္ေစာ္နံကျဖတ္သြား
အဲခ်ိန္မွာဗလကေဟ့ေကာင္သူရငါ့ႏွာ......ႏွာေခါင္းေပၚ
မွာ .......ဘာ......ဘာၾကီးလဲမသိဘူးကြ်န္ေတာ္ကေမာ့
ၾကည့္လိုက္ေရာသရဲမကေညာင္ပင္ကေနေဇာက္ထိုး
ၾကီးက်ြန္ေတာ္လဲ သ........သရဲဆိုျပီးပါလာတဲ႔ျခင္း
ေတာင္းနဲ႔ေကာက္ထုျပီးငယ္သံပါေအာင္ေအာ္ျပီးေျပး
တာတန္းေနတာဘဲ
ဗလကပိန္ေတာ့သူေျပးတာကြ်န္ေတာ္လိုက္မမီဘူး
ရြာထိပ္ေရာက္ေတာ့မီးကင္းေစာင့္တဲ့အဖြဲ႔ကကြ်န္ေတာ္
တို႕ကိုဝိုင္းတာျပီးဘာျဖစ္တာလဲေမးေတာ့ ကြ်န္ေတာ္
တို႔သဘဲရွိေသးတယ္သူတို႔အုပ္စုေျပးတာတန္းေနတာ
က်ြန္ေတာ္တို႔လဲငယ္သံပါေအာင္ေအာ္ျပီးေျပးတာေပါ့
ရြာသားေတြကတားျပီးကြ်န္ေတာ္ရယ္ ဗလရယ္မီးကင္း
ေစာင့္အဖြဲ႔ရယ္ကိုဘုန္းၾကီးကပုရိတ္ေရရယ္ ပုရိတ္ၾကိဳး
ရယ္ဝတ္ေပးလိုက္မွေၾကာက္စိတ္ေလးနည္းနည္းေျပ
သြားေတာ့တယ္ျပီမွဘုန္းဘုန္းေမးေတာ့ျဖစ္ခဲ့တာေလး
ေျပာျပတကယ္ဆိုအေျခာက္ခံရတာကြ်န္ေတာ္
အဲဒါကိုမီးကင္းေစာင့္အဖြဲကိုသလို႔ဘဲေျပာရေသးတယ္
ေၾကာက္စိတ္ေၾကာင့္၇ရက္လံုးမီးကင္းေစာင့္အဖြဲဖ်ားပါ
ေလေရာအမွန္တကယ္မီးကင္းေစာင့္အဖြဲကကြ်န္ေတာ္
တို႔ေနာက္ကလိုက္လာတဲ့သရဲမကိုျမင္လို႔ေျပးတာ
ကြ်န္ေတာ္တို႔ကေနာက္မလွည့္ၾကည့္ဘဲေျပးတာေလ
အဲအခ်ိန္ကစျပီးအဲေရကန္ကိုဘယ္ေတာ့မွမသြားေတာ့
ပါဘူး
ဖတ္ေပးတဲ့အတြက္ေက်းဇူးတင္ပါတယ္
ေကာင္းရင္ေနာက္ထပ္တင္ေပးဖို႔ရွိပါေသးတယ္အာေးပးၾကပါ

No comments:

Post a Comment