Monday, June 5, 2017

(ေရကန္ထဲက သရဲမ)


Jpc Moe ၏ ဓာတ္ပုံ(ေရကန္ထဲက သရဲမ)

(ညမွဖတ္ရ)
(စဆုံး/)
က်ေနာ္ တုိ ့ မိသားစု ေလးေယာက္ ရွိတယ္။
ေဖေဖ ရယ္။ ေမေမ ရယ္ ။ ကုိေလး ရယ္။ က်ေနာ္ ရယ္ေပါ့
က်ေနာ္ က အငယ္ဆုံး က်ေနာ္ အသက္ ၂၀ ပါ ကုိေလးနဲ ့
ဆုိရင္ ၆နွစ္ ေက်ာ္ေက်ာ္ေလာက္ ကြာတယ္။
တစ္ေန ့ေဖေဖ တဝန္က်တဲ ့ ျမိဳ ့ကုိ မိသားစုလုိက္ ေျပာင္း
ရတယ္ ေဖေဖက အစုိးရဝင္တန္း ဆုိေတာ့ ခနခန ေျပာင္းေရႊ ့ရ
တယ္။
ေဖေဖ တာဝန္က်တဲ ့ ေမွာဘီျမိဳ ့ကုိ ညတြင္းျကီးပဲ ေျပာင္းက်ရတယ္။
အဲ့ျခံျကီး အေရွ ့ေရာက္ေတာ့ က်ေနာ္ စိတ္ေတြ အလုိလုိ
ေလးလာတယ္ ဘာျဖစ္မွန္းမသိဘူး ေျကာက္စိတ္ေတြ တစ္ျဖြားျဖြားေပါလာတယ္။
အိမ္ထဲေရာက္ေတာ့ ေျပာင္းလာမယ္လုိ ့ ျကိဳသတင္းေပး
ထားေတာ့ တစ္အိမ္လုံး သန္ ့ရွင္း သတ္ရပ္ေနတာပဲ။
ေဖေဖ နဲ ့ ေမေမ လည္း ခရီးပန္း လုိ ့ ထင္ပါရဲ ့ေစာေစာပဲ
အေပါတက္ အခန္းထဲ ဝင္အိပ္က်တယ္။
ကုိေလးက တစ္ခန္း ဗ် အေပၚထက္မွာ အခန္း သုံးခန္းထဲ
ရွိတယ္ ေဖေဖ နဲ ့ ေမေမ က တစ္ခန္း ကုိေလးက တစ္ခန္း။
က်ေနာ္ကေတာ့ ေအာက္ထက္က မီးဖုိေခ်ာင္ ေဘးက အခန္း မွာ အိပ္ရတယ္။
အိပ္ယာေျပာင္းေတာ့ တစ္မ်ဳိးျကီး ျဖစ္ျပီး အိပ္လုိ ့မရတာ
နဲ ့ ျခံထဲစင္း လမ္းေလွ်ာက္ ေနရင္း က်ေနာ္ ေနာက္ကေန အရိပ္
တစ္ခု ေျပးသြားတာ ေတြ ့လုိက္ရတယ္။
က်ေနာ္လည္း သူခုိးထင္ျပီး ေနာက္ကေန လုိက္ေခ်ာင္းတာ
ျခံေနာက္ထဲကုိ ဝင္သြားတာဗ်။
ျပီးေတာ့ ျခံေနာက္ဘက္မွာ ၁၅ေပ ပါတ္လည္ေလာက္ရွိ
မယ္ဗ် ေရကန္ေလး တစ္ကန္ ေနာက္ေတာ့ က်ေနာ္ျကည့္ေနတဲ့
အရိပ္ျကီးက ကန္ထဲဆင္းသြားျပီး ျပန္ေပါ မလာေတာ့ဘူး။
က်ေနာ္လည္း ခနေစာင့္ျကည့္ေနလုိက္တယ္ ျပန္မေပါလာ
ေတာ့ဘူးဗ် အဲမွာ အေတြး တစ္ခုဝင္လာတယ္ ငါ ငါသရဲေျခာက္
ခံေနတာလား မသိဘူးဆုိျပီး ေျပးေတာ့တာပဲ။
အိပ္ခန္းထဲ ျပန္ ဝင္လာျပီး ဂုတင္ ေပါ လွဲေနလုိက္တယ္
ခန ျကာေတာ့ အပုပ္နုံ ့ ျကီးဗ်ာ ေထာင္းေနတာပဲ အခန္းထဲဝင္
လာတာ က်ေနာ္ျဖစ္ ခ်က္ခ်င္း အံခ်လုိက္မိတယ္။
ျပီးလည္းျပီးေရာ ညည္းသံျကီးဗ် ေျကာက္စရာျကီး ခ်မ္းတယ္ ခ်မ္းတယ္ အီး အီး ငါခ်မ္းတယ္ အမယ္ေလး
ေဖေဖ ေမေမ တုိ ့ မျကားရဘူးလားမသိဘူးဗ်ာ။
အခ်ိန္က ၁၂နာရီ ဝန္းက်င္ ခ်ြပ္ ခ်ြပ္ ဟာ က်ေနာ္ အခန္း ေရွ ့မွာ ေခါက္လုိ ့ေခါက္ျပန္ ေလွ်ာက္ေနတယ္။
ခနေနေတာ့ ေျခသံ တိပ္သြားတယ္ ေဒါက္ ေဒါက္ ငါခ်မ္း
လုိ ့ ငါကုိ လာေခါပါ လာေခါပါ ဟီး ဟီး အား. . . .
က်ေနာ္ လည္း အသံကုန္ ေအာ္ျပစ္လုိက္ တယ္ သား သား
ဘာျဖစ္လုိ ့လည္း၊ ဘာျဖစ္တာလည္း ည၊ီ ကုိေလး ညီ ညီ ေျကာ
က္ တယ္။
ဘာ ဘာျဖစ္လုိ ့လည္း ေဖေဖ ေမေမ သား သား ေျကာက္
တယ္ သ သရဲ သရဲ ရွိတယ္။
သား သား စိတ္ျငိမ္ျငိမ္ထားေလ သရဲမရွိပါဘူး ျပန္အိပ္ ျပန္
အိပ္လုိက္သား သားျကီး ဗ်ာ ေမေမ မင္းညီေလးနဲ ့အိပ္ေပးလုိက္ ဟုတ္ဟုတ္ ေမေမ နဲ ့ေဖေဖ
နားလုိက္ေတာ့ေလ။
ကုိေလး ေဘးနားမွာ ရွိေနေတာ့ အဲ့ည ကုိ ေကာင္းစြာ အိပ္
ေပ်ာ သြားခဲ့သည္။
မုိးလင္းေတာ့ ေဖေဖ ေမေမတုိ ့က ရုံးသြားက်တယ္ ကုိေလး
က အလုပ္သြားတယ္ က်ေနာ္ တစ္ေယာက္ထဲ ရွိတယ္။
ညတုန္းက ကန္ျကီးကုိ သြားျကည္ လုိက္မိတယ္ အား.. ..
မ်က္စီစုံ မွိတ္ျပီးေအာ္ျပစ္လုိက္တယ္။
ကန္ထဲမွာ မိန္းမျကီးတစ္ေယာက္ ေသေနတာဗ် ပါတ္လတ္
ျကီးေပါ ေနတာ ေတြလုိက္ရတယ္။
ခနေနေတာ့ မ်က္စီျပန္ ဖြင့္ျကည့္လုိက္ေတာ့ ဘာမွမရွိဘူး
ေရကန္ျကီးပဲေတြတယ္။
က်ေနာ္လည္း စိတ္ထင္တာပါ ဆုိျပီး ျခံေရွ ့ျပန္မယ္ အလုပ္
ေနာက္ကေန ေအးစပ္ေနတဲ ့လက္ျကီး က လွမ္းဆြဲလုိက္သလုိ
ပဲ ဗ်ာ က်ေနာ္လက္ တစ္ခုလုံးေအးစက္သြားတယ္။
က်ေနာ္လည္း ေနာက္ကုိ လွည့္မျကည့္ေတာ့ပဲ တစ္ခ်ဳိးထဲ
ေျပးတာေပါ့ ေနာက္ကေန ရီသံျကီးက အဆက္မျပတ္ ကပ္ပါ
လာတယ္ အိမ္ထဲ ေရာက္မွ ေျပာက္သြားတယ္။
က်ေနာ္လည္း ေျကာက္လုိ ့ အခန္းထဲဝင္ျပီး ေစာင္ေခါင္းျမီး
ခ်ဳံျပီး အိပ္ေနလုိက္တယ္။ တီ။ တီ အမယ္ေလး ဖုန္းလာတာဗ်
ဟလုိ သားငယ္ ေဖေဖ နဲ ့ေမေမ ဒီည ျပန္မလာေတာ့ဘူး
အဲ့ဒါ သားငယ္ မနက္က ခ်က္ထားတဲ့ အမဲသား ဟင္းနဲ ့ပဲ
ထမင္းစားလုိက္ ေမေမတုိ ့မနက္က်မွ တစ္ခုခု ဝယ္လာခဲ့မယ္
ျကားလား သားငယ္ ဟုတ္ ဟုတ္။
ဘာေျကာင့္မွန္း မသိဘူး က်ေနာ္ အသံေတြ တုန္ျပီး အားငယ္လာတယ္ ကုိေလးကလည္း ကုိေလးကလည္း ဒီည
ျပန္မလာျပစ္ဘူးတဲ့။
က်ေနာ္လည္း ဘာလုပ္ရမွန္း မသိေတာ့ဘူး အခန္းထဲမွာ
ဘယ္ လုိ အိပ္ေပ်ာသြား လည္း မသိဘူး ၈နာရီထုိးေတာ့ လန္နုိး
သြားတယ္။
မီးဖုိေခ်ာင္ထဲက ထမင္းေတြ စားေနတဲ့ အသံျကားလုိက္ရ
တယ္ က်ေနာ္လည္း ကုိေလး ျပန္ေရာက္ေနျပီ ဝမ္းသာအားရနဲ ့
အခန္းျပင္ေျပးထြက္လုိက္ျပီး မီးဖုိေခ်ာင္ပါတ္ကုိ ျကည့္လုိက္
တယ္။
အား. . . . . သရဲမျကီးက က်ေနာ္စား မဲ့ အမဲသားေတြနဲ ့
ထမင္းေတြ ထုိင္စားေနတာ ဗ်ာ ေျကာက္စရာျကီး။
က်ေနာ္လန္ ့ျပီး ေအာ္လုိက္ေတာ့ ထမင္းစားေနရင္းနဲ ့ခနာကုိက အဲ့တုိင္းျကီး ေခါင္းျကီးက တစ္ပါတ္လည္ျပီး က်ေနာ္
ကုိလွည့္ျကည့္လုိက္တဉ္။
အား ၊ေျကာက္စရာ ျကီး ဗ်ာ မ်က္နွာျကီးက တစ္ခ်မ္းတည္း
ပဲပါတယ္ ျပီးေတာ့ က်ေနာ္ နားကုိ ဝုန္းဆုိ လွမ္းခုန္လာတယ္။
က်ေနာ္လည္း ငယ္သံပါေအာင္ေအာ္ျပီး အခန္းထဲဝင္ေျပး
လုိက္တယ္ ဒါမဲ ့တခါးပိတ္ဖုိ ့ေမ့သြားတယ္ အခန္းတခါးျပန္ပတ္
မယ္ အလုပ္ သရဲမျကီးက အခန္းေရွ ့။ မွာ မတက္ျကီး ရပ္ေနျပီ
အား။ တစ္ကုိလုံးလည္း ေရေတြ ရြႊဲေနတာပဲ ျပီးေတာ့
အမဲသား တုန္းျကီးကုိ ပါးစပ္ကေန ကုိက္ထားေသးတယ္
မ်က္နွာက တစ္ခ်မ္းထဲ ပါတယ္။
အဒီ မ်င္ကြင္းကုိ မ်င္ေနရတဲ့ က်ေနာ္ အား . . . . သရဲမျကီး
ကုိျကည့္ျပီး စိတ္က ထိန္းမရေတာ့ဘူး တျဖည္းျဖည္း နဲ ့သရဲမ
လက္ျကီးနွစ္ဖက္က ရွည္ထြက္လာျပီး က်ေနာ္လည္ပင္းကုိ
ညစ္ေတာ့မယ္။
အား. .ေျကာက္တဲ့စိတ္က လုံးဝကုိ ထိန္းမရေတာ့ဘူး
စိတ္ေတြဘာျဖစ္မွန္း မသိဘူး ခန္တင္းေပါက္ တခါးဖြင့္ျပီး ခုန္ခ်
လုိက္တာ ဗြင္း ဆုိျပီး ေရကန္ထဲ ျပဳပ္က်သြားတယ္။
ေရကန္ထဲမွာ ေရေအာက္ကေန တစ္ေယာက္ တစ္ေယာက္က
က်ေနာ္ ေျခေထာက္ကုိ လွမ္းဆြဲထားသလုိပဲ က်ေနာ္ရုန္းလုိမရ
ေတာ့ဘူး။
# ¥ j * p * c * ¥ # { m }{ ေရကန္ထဲက သရဲမ }
« ဇာက္သိမ္းပုိင္း »
က်ေနာ္ ေျခေထာက္ကုိ ေရေအာက္ကေန တစ္ေယာက္ ေယာက္က လွမ္းဆြဲ ထားသလုိမ်ဳိး ရုန္းလုိ ့မရေတာ့ဘူး။
အဲ့ အခ်ိန္မွာ ေခ်ာက္ခ်ားဖြယ္ရာ ရီသံျကီး တစ္ခု အဆတ္
မျပတ္ ထြက္ေပါလာတယ္။
ဟီး . .ဟီး . . ဟား . .ဟား . . အား . . .က်ေနာ္လည္း
အသံကုန္ေအာ္ျပီး ရုီသမွ်အားနဲ ့ ရုန္းလုိက္တာ ေရေအာက္က
လွမ္းဆြဲထားတဲ့ လက္နွစ္ဖက္လုိ ့အရာျကီးက လြတ္ထြက္သြား
တယ္။
ကုန္းေပါ ျပန္တတ္မယ္ အလုပ္မွာ က်ေနာ္ေရွ ့တည့္တည့္
မွာ သရဲမျကီးက လက္ျကီးနွစ္ဖက္ ဆန္ ့ထုပ္ျပီး ျကည့္ေနတာ။
မသိရင္ အစိမ္းလုိက္ ကုိက္စားေတာ့မဲ့ ပုံစံျကီး သြား . သြား
သရဲမ သြား . . ဟား . . . ဟား . . . ဟီး . .ဟီး . .။
အား . . . မ်က္စီ စုံမွိတ္ျပီး ေအာ္လုိက္ေတာ့မွ သရဲမ ေပ်ာက္
သြားတယ္ ကုန္းေပါ ျမန္ျမန္ေျပး တက္ျပီး အိမ္ထဲဝင္ေျပးတာ
အေနာက္ကေန ကပ္လုိက္လာတာဗ်ာ။
ေဘးခ်င္းကပ္လာလုိက္ သရဲမ ရဲ ့တစ္ခ်မ္းပဲပါတဲ့ မ်က္နွာ
ျကီးက ေပၚလာလုိက္ က်ေနာ္ျဖစ္ အိမ္ထဲဘလုိ ေရာက္သြားမွန္း
မသိလုိက္ဘူး။
အခန္းတံခါးကုိ ေဆာင့္ဖြင့္ျပီး ေလာ့ခ်လုိက္တယ္ အဝတ္
အစား ျမန္ျမန္လဲျပီးေတာ့ ေစာင္ေခါင္းမွီးျခံဳ ေနလုိက္တယ္။
ဟီး . .ဟီး . . ေဒါက္ . ၊ေဒါက္ . . ဟား . . .ဟီး . . သရဲမ
တံခါးလာေနျပီ မလာနဲ ့ မလာနဲ ့ သြား . . . သြား . . .ဟီး ၊ ဟီး
သရဲမ သြား . . . ထြက္သြား မလာနဲ ့။
ေဒါက္ . .ေဒါက္. . ခ်မ္းတယ္ ခ်မ္းတယ္ ဟီး . . .ဟီး . . .
ခ်မ္းလုိ ့ ငါခ်မ္းေနျပီ ငါမေနခ်င္ေတာ့ဘူး ငါမေနခ်င္ေတာ့ဘူး
ဟီး. . .ဟီး . . . အဲ့ဒီေရကန္ထဲမွာ နင္ ေနရမယ္ နင္ေနရမယ္
ဟား . . . ဟား။
မေနဘူး မေနဘူး က်ေနာ္မေနဘူး မေခၚနဲ ့မေခၚနဲ ့မေနဘူး
သြား သြား သရဲမ သြား မလုိက္ဘူး မလုိက္ဘူး။
ဟီး . . ဟီး . . ေနရမွာ . ေနရမွာ . လုိက္ခဲ့ . လုိက္ခဲ့ပါ
လုိက္ခဲ့ရမယ္ ဟီး ၊ ဟီး . ဟီး . .။
ခနျကာေတာ့ သရဲမ အသံ မျကားရေတာ့ဘူး သရဲမ ျပန္
သြားျပီလားမသိဘူးဆုိျပီ ဂံုတင္ေပါက ဆင္းျပီး တံခါးကုိ အသာ
ေလး ဟ ျကည့္လုိက္တာ။
အား . . . ဟီး . . . ဟီး . . ဂ်ိမ္း တံခါးျပန္ပိတ္လုိက္တယ္
အြမ္ ့ ့ ့က်ေနာ္ ျအံခ်ပလုိက္ရေတာ့တယ္ ဟီး . .သရဲမ ျကီးက
သူဗုိက္ျကီးကုိ လက္ျကီးနွစ္ဖက္နဲ ့ခြဲျပီး အထဲက အူေတြကုိ
နွုိတ္စားေနတာဗ် အမယ္ေလး ေျကာက္စရာျကီးဗ်ာ။
ဟီး . . . ဟီး . . . ငါဗုိက္ဆာတယ္ ငါဗုိက္ဆာတယ္ ငါ့ကုိ
ထမင္းေက်ြး ထမင္းေကြ်း ဟီး . .ဟီး . . မေက်ြးရင္ နင့္ကုိငါစား
ျပစ္မယ္ ဟား. . . ငါစားျပစ္မယ္. ဟီး . ဟီး. .။
သြား . . သြား ့ ့ ့ မီးဖုိေခ်ာင္ထဲမွာရွိတာေတြ စား ့ ့စား
 စားလုိက္ ဟီး ့ ့ ့ ဘာမွမရွိေတာ့ဘူး ငါစားလုိ ့ကုန္ျပီ မရွိေတာ့
ဘူး ငါဗုိက္ဆာတယ္ ငါဗုိက္ဆာတယ္။
ခမ်ားစားလုိ ့ က်ေနာ္ေတာင္ အခုထိ ဘာမွ မစားရေသးဘူး
မသိဘူး ဗုိက္ဆာတယ္ ဗုိက္ဆာတယ္ ငါကုိထမင္းေက်ြး ေက်ြး
မေက်ြးရင္ နင့္ဗုိက္ကုိခြဲျပီး အူေတြကုိ ငါစားမွာေနာ္ ဟီး ဟီး။
က်ေနာ္လည္း ဘာလုပ္ရမွန္း မသိေတာ့တာနဲ ့ ရွိသမွ် သတိ
အကုန္စုျပီး ေဒါက္ . . .ေဒါက္ ဟိတ္ အခန္းေရွ ့က သရဲမ သရဲမ ဘာလည္း အမယ္ေလး ဟီး ဟီး . .။
သရဲမ ဒီေန ့ေတာ့ ခမ်ားစားလုိ ့ အကုန္ကုန္သြားျပီ ဘာမွ
ေက်ြးစရာ မရွိေတာ့ဘူး ေအ ဒါမဲ့ခမ်ား က်ေနာ္ကုိ ဂတိတစ္ခုေပး
ရမယ္ ဟီး . .ဟီး . .ဘာဂတိ ေပးရမွာလည္း။
ေနာက္ထက္ ခမ်ား က်ေနာ္ကုိ မေခ်ာက္ေတာ့ဘူး ဆုိရင္
ေန ့တုိင္း ခမ်ားကုိ က်ေနာ္ ထမင္းေက်ြးမယ္။
အဲ့ ဂတိ ခမ်ားေပးနုိင္လား ဟီး . .ဟီး . . ေပးနုိင္တယ္.
ေအ ဒါေပမယ့္ နင္ ငါ့ကုိလိမ္ရင္ေတာ့ နင္အသက္ ဒီထက္ပုိရွင္
နုိင္ေတာ့မွာ မဟုတ္ဘူး ေကာင္ေလး။
ဟီး . . .ဟီး . . . နင္ ငါ့ကုိ ညာရင္ နင့္အသက္ကုိ ငါလာ
နုပ္မယ္ဆုိတာ နင္မွတ္ထား မွတ္ထား . .ဟား . . .ဟီး . . .ဟီး
စိတ္ခ် က်ေနာ္ပါတ္က ဂတိတည္တယ္ ခမ်ားသာ ဂတိတည္ဖုိ ့
အေရးျကီးတယ္ ဟား. . .ဟီး . . .။
ကဲ ဒါဆုိလည္း သရဲမ အခုထြက္သြားေတာ့ က်ေနာ္အိပ္ခ်င္
ေနျပီ ေနဦး ေကာင္ေလး ငါအတြက္ ေန ့တုိင္း အမဲသားဟင္းနဲ ့
ေက်ြးရမယ္ ျကားလား။
နင္လိမ္လုိ ့ကေတာ့ ဟား. . . ဟား . . . ဟီး . . ဟီး. .
နင့္တုိ ့ တစ္မိသားစုလုံးကုိ သက္ျပစ္မယ္ သက္ျပစ္မယ္ ဟား .
ဟား . . . ။
ရီသံျကီးနဲ ့အတူ သရဲမ ေပ်ာက္သြားတယ္ ဟူး. . .က်ဳပ္
လည္းျပီးျပီးေရာ ေျပာလုိက္တာ ဒါေပမဲ့။
ဘယ္လုိလုိ အိပ္ေပ်ာသြားမွန္း မသိဘူး ေဒါက္ ေဒါက္ သား
သားငယ္ ထေတာ့ေလကြယ္ ေမေမတုိ ့ေတာင္ ျပန္ေရာက္ေနျပီ
ပဲ အခ်ိန္ကုိ ျကည့္လုိက္ေတာ့ ညေန ၃နာရီ ဝန္းက်င္။
သားငယ္ သြား သြား ေရမုိးခ်ဳိးလုိက္ ေမေမ ေအာက္မွာ
ထမင္းဝုိင္းျပင္ထားမယ္ ဟုတ္ ေမေမ ဒါနဲ ့ကုိေလးေရာ ေမေမ
နင့္ကုိေလး အလုပ္ကိစၥနဲ ့ ခရီးထြက္သြားတယ္။
သုံးေလးရပ္ေလာက္ ျကာမယ္ေျပာတယ္ သား ေအာ္ ဟုတ္
ဟုတ္ ေမေမ သား ေရသြားခ်ဳိးလုိက္ဦးမယ္ ေအ ေအ။
ေရခ်ဳိးခန္းထဲ ဝင္ျပီး ေရဘားဖြင့္ ငုပ္တုပ္ထုိင္ေနလုိက္ျပီး
ညတုန္းက ကိစၥကုိ ေဖေဖနဲ ့ ေမေမကုိ ေျပာျပရင္ ေကာင္းမလား
လုိ ့စဥ္းစားေနတုန္း အား . . .။
သား . . . သားငယ္ ဘာျဖစ္တာလည္း ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး
ေမေမ သား သား ေခ်ာလဲမလုိျဖစ္ျပီး လန္ ့ေအာ္မိတာပါ။
ေရဇလားထဲမွာ သရဲမ ေခါင္းျကီး ေပၚေနတာ ေမေမကုိေျပာ
လုိက္ပါက ဟီး . .ဟီး . . .ဟဲ့ေကာင္ေလး နင့္စကားတည္ပါေစ
ေနာ္ သြား . .သြား . . က်ေနာ္ ဂတိတည္ပါတယ္။
ဟီး . . . ဟီး . . . ေရျမန္ခ်ဳိးျပီး ေရခ်ဳိးခန္းထဲက ျမန္ျမန္
ထြက္ခဲ့လုိက္တယ္။ အခန္းထဲျပန္ဝင္ျပီး အဝတ္အစားလဲ
ထမင္းဝုိင္းထဲဝင္ထုိင္လုိက္တယ္။
သား သားငယ္ မ်က္နွာလည္း မေကာင္းပါလား ဟုတ္တယ္
ေမေမ သား ေခါင္းနည္းနည္းမူး ေနလုိ ့ပါ ထမင္းပန္ကန္ အခန္း
ထဲပဲ ယူသြားလုိက္ေတာ့မယ္ေမေမ။
အခု ဗုိက္သိပ္မဆာေသးလုိ ့ေအ ေအ သား သေဘာေလ
ဟုတ္ ေမေမ ထမင္းပန္ကန္ယူျပီး အခန္းထဲ ျပန္လာခဲ့
လုိက္တယ္။
အခ်ိန္ကား ၁၁နာရီ ဝန္းက်င္ ေဖေဖနဲ ့ ေမေမလည္း အိပ္
ေပ်ာ္ေနျပီ အဲ့အခ်ိန္မွာဗ်ာ ေရကန္ထဲက သရဲမ ေသာင္းက်မ္းျပီ
ေရေတြ လက္ျကီး နွစ္ဖက္နဲ ့ ရုိက္ေနတာ ဗြမ္း ဗြမ္း. .။
က်ေနာ္လည္း သိလုိက္ပါျပီ သရဲမ ဗုိက္ဆာေနျပီဆုိတာ ဒါနဲ ့
မစားပဲ ခ်န္ထားတဲ ့ က်ဳပ္ထမင္း ပန္ကန္ေလး ကုိင္ျပီး ေနွာက္
ေဖးဘက္ထြက္ျပီး ေရကန္နား မွာ ထမင္းပန္ကန္ခ်ေပးလုိက္
တာေပါ့။
သရဲမ က်ဳပ္ဂတိတည္တယ္ေနာ္ ခမ်ားလည္း က်ဳပ္ကုိမ
ေခ်ာက္နဲ ့ ကုိေရာင္လာမျပနဲ ့ က်ေနာ္အိမ္ေရွ ့ေရာက္မွ ခမ်ား
ထြက္ေနာ္။
က်ေနာ္လည္း သူ မ်က္နွာဆုိးျကီး ကုိ မျကည့္ရဲတာနဲ ့ခ်က္ခ်င္း အိမ္ေရွ ့ျပန္ထြက္လာခဲ့တယ္ အမယ္ေလး ေသာက္
ေခြးကတစ္မ်ဳိး လန္ ့တာ။
ေနာက္ပုိင္း သရဲမ က ပုိပုိဆုိးလာတယ္ အမဲသား တစ္ေန ့
ကုိ တပိႆာ ေက်ြးရမယ္တဲ့ ဒါတင္ပဲလား မဟုတ္ေသးဘူးဗ်
ထမင္းတစ္ေန ့ကုိ တစ္နက္တည္းစားရတာ မဝဘူးတဲ့ဗ်ာ။
ဘာေျပာတယ္ မွတ္လည္း ထမင္းတစ္ေန ့ကုိ ည မနက္
နွစ္ျကိမ္ ေက်ြးရမယ္တဲ့ဗ်ာ ျကာရင္ က်ေနာ္လည္း ျကာရင္
အရုိးျဖစ္ေတာ့မယ္။
ဒါနဲ ့ေဖေဖနဲ ့ေမေမကုိ ေျပာျပလုိက္ေတာ့ ေဖေဖကလည္း
သိပ္ အခ်ိန္မဆြဲပါဘူး ခ်က္ခ်င္း ပဲ သဲကားမွာျပီး ေရကန္ကုိ ဖုိ ့
ပလုိက္တယ္ ေအးေရာ။
က်ေနာ္ လည္း ေအးေဆးျဖစ္သြားျပီဆုိျပီး ထမင္းစားေသာက္
ျပီး အခန္းထဲဝင္ တုံးလုံး လွဲေနလုိက္တယ္
အိပ္မေပ်ာတာနဲ ့ပဲ။
ဟုိစဥ္စား ဒီစဥ္းစား ေနရင္း က်ေနာ္ နွေခါင္းထဲ အပုပ္နံု ့
တစ္ခု ရလုိက္တယ္ဗ် က်က္သိမ္း ေမႊးညင္းမ်ားေတာင္
ထတယ္။
ခနျကာေတာ့ ေဒါက္ ေဒါက္. . ဟဲ ငါဗုိက္ဆာတယ္ ငါ့ကုိ
ထမင္းေက်ြးေလ နင္ ဂတိမတည္ရင္ နင့္ကုိ ငါသက္ျပီး နင့္ဗုိက္
ထဲက အူေတြကုိ ေဖာက္စားမွာေနာ္။
အမယ္ေလး သရဲမ ထမင္းလာေတာင္းေနျပီ ထမင္းက မရွိ
ေတာ့ဘူး က်ေနာ္စားလုိက္တာ ကုန္ျပီ ဒါနဲ ့က်ေနာ္လည္း ျကံရာ
မရျဖစ္ျပီး ဘာလုပ္လုိ ့ဘာကုိင္ရမွန္း မသိေတာ့ဘူး။
အသံကုန္ ေအာ္ေတာ့တာပဲ သား သား ဘာျဖစ္တာလည္း
ေမေမ သရဲ သရဲမ ျကီး ထမင္း လာေတာင္း ေနျပန္ျပီ ေမေမ
အမယ္ေလး ဒီ အတုိင္းဆုိ မျဖစ္ေတာ့ဘူး။
တစ္ခုခုလုပ္မွ ရေတာ့မယ္ မုိးလင္းတာနဲ ့ အိမ္မွ ဘုန္းျကီး
သုံးပါး ပင့္ျပီး တရားနာ ေရဆက္ခ်လုိက္ျပီး အမ်ွေဝလုိ ့
သာဓု သုံးျကိမ္ေခၚဆုိျပီးေနာက္။
ဝုန္း ဝုန္း ဝုန္း ဆိုတဲ့ အသံျကီး နဲ ့အတူ အပုပ့္နံ ့ျကီး တစ္ခု
က ေထာင္းကနဲ ့ ထြက္ေပၚလာတာ က်ေနာ္ျဖင့္
အံန္ခ် ျပစ္လုိက္ရတယ္။
အဲ့ေနာက္ပုိင္း သရဲမ လည္း ထမင္း လာ မေတာင္းစား
ေတာ့ပါဘူးဗ်ာ။
****************** «**» *****************
*ျပီး*ပါ*ျပီ*

No comments:

Post a Comment